Pannon MTBO

Információk

 

·         Rendező: Tapolcai Honvéd SE

·         Herr Director: Vajda „Puffy” Péter

·         SI: Jankó Tamás

·         Adminisztrátor: Vajda-Kovács Ágnes, Pénzes Erzsébet

·         Pályakitűző:Vajda „Puffy” Péter

·       Ellenőrző bíró: Sprint: Vajda-Kovács Ágnes
Váltó, Középtáv: Bedő Csaba

 

Pannon MTBO Sprint

2017. április 29.

Versenyközpont: Márkó, Csárda

Helyszín: Márkó, faluközpont

  • Megközelítés: 8-as főúton bármely irányból, lehajtani a Márkói lehajtónál, onnan irány a faluközpont! A templommal szemközt van a Márkói Csárda!
  • A versenyközpontban étterem működik, széles étel- és italválasztékkal, a szendvicstől a főtt ételekig minden.
  • Helyszín térkép: map

 

Jelentkezés: 11:00 – 12:30 között a versenyközpont területén „0” idő: 13:00

Rajt - VK: 2500m

Cél – VK: 2500m

Térkép: 1:10000/5m

SI: SI AIR+ használható lesz! Aki szeretne ezzel a lehetőséggel élni, de nincs neki, az korlátozott számban 600Ft/nap-ért bérelhet! Az ilyen irányú igényeket emailben előre jelezni kell! Az emailek sorrendjében tudunk SI air+ dugókát kiosztani! (A dugóka elvesztése esetén 20 000Ft pótdíj fizetendő!)

Egyéb:.

A rajtba menő szalagozás átmegy a Márkói búcsú területén, bízom abban, hogy nem lopják le a szalagokat, ha ez történne, csak haladni kell, párhuzamosan a vasúti sínnel a falu felőli oldalon az erdő széléig, ott aztán jobbra még 200m!

A rajt minden futamnál ugyanott van, értelemszerűen a cél nem, de kb. 250m-es körzetben!

 

Eredményhirdetés: Vasárnap 13:00 a váltóval és az összetett versennyel együtt a versenyközpontban!

Pályaadatok:

 

Táv

Szint

EP

M14

4380

25

13

M15-17

6990

40

13

M18-20

8160

50

14

M21E

8160

50

14

M21B

6990

40

13

M40

8160

50

14

M50

6990

40

13

M60

5470

35

11

W14

4380

25

7

W15-17

5470

35

11

W18-20

6990

40

13

W21E

6990

40

13

W21B

5470

35

11

W40

5470

35

11

W50

5470

35

11

W60

5470

35

11

Open

4380

25

7

Family

4380

25

7

 

 

 

VOB - Pannon Váltó

2017. április 29.

Jelentkezés: 11:30-15:00

Eligazítás és „0” idő: 16:00

Rajt – Cél - VK: 2500m

Térkép: 1:10 000/5m

SI: A váltón normál módú SI-t használunk, azaz hagyományosan az esélyegyenlőség okán DUGNI kell a pontokon! Emiatt nem lesz kint check doboz a rajtnál, csak törlés!

Egyéb:

18:10-kor a még be nem váltott versenyzőket tömegrajttal kiküldjük!!!

Váltósorrend: A váltóra való jelentkezés végső dátuma április 29. 14:00, de csak az üres helyek erejéig! A helyszínen nem lesz mód térképet nyomtatni!!!

A végleges váltósorrend megadása április 29. 15:00!!! Nagyban segítené a rendezőség munkáját, ha már a nevezésnél a megfelelő váltósorrendet adnátok le, bár van lehetőség a módosításra, de mivel a rendezői kapacitás alacsony, így ezzel nagyban hozzájárulnátok a gördülékeny lebonyolításhoz.

Pályaadatok:

A pályák farsta rendszerűek, több pálykombinációval. A pályák 6.5-7km közötti légvonaltávúak, kb. 50m szinttel, rövid, pörgős 20 perces pályák! Az átfutó pont után kb. 5-6 perc áll rendelkezésre a beálláshoz!

OPEN pálya 6990m 50m szint!

 

Minden induló eredménye értékelve lesz kategóriánként. Az 1-3. helyezett díjazásban részesül.

A kategóriákon kívül értékelni fogjuk immáron szokásosan, abszolútban, a családi váltókat.

Az OB értékelésbe, csak MTFSZ versenyengedélyével rendelkező versenyző eredménye számít bele! OB pontot csak olyan váltó szerezhet, ahol maximum egy 18-39 év közötti ffi található. Az OB pontértékelésbe minden OB váltó beleszámít, legyen az -32, 33-80, avagy 80+!

Aki nem talált társat még a helyszínen is találhat magának, ha pedig ott sem talál, van lehetősége nyíltban elindulni egy sprint pályán.

 

A váltó verseny eredményhirdetése vasárnap 13:00 a Sprint OB-val, és az összetett versennyel együtt.

 

 

 

 

Pannon MTBO középtáv

2017. április 30.

 

Versenyközpont: Márkó csárda

Jelentkezés: 8 00 – 9:30 között a versenyközpont területén, aki szombaton nem jelentkezett le

„0” idő: 10:00

Rajt - VK: 2500m

Cél – VK: 2500m

Térkép: 1:15000/5m

SI: SI AIR+ használható lesz! Aki szeretne ezzel a lehetőséggel élni, de nincs neki, az korlátozott számban 600Ft/nap-ért bérelhet! Az ilyen irányú igényeket emailben előre jelezni kell! Az emailek sorrendjében tudunk SI air+ dugókát kiosztani! (A dugóka elvesztése esetén 20 000Ft pótdíj fizetendő!)

Eredményhirdetés: kb. 13:00.

Pályaadatok:

 

 

 

Táv

Szint

EP

M14

5500

30

6

M15-17

13800

80

10

M18-20

14400

90

12

M21E

16300

100

12

M21B

13800

80

10

M40

14400

90

12

M50

13800

80

10

M60

8600

60

8

W14

5500

30

6

W15-17

8600

60

8

W18-20

8600

60

8

W21E

14400

90

12

W21B

8600

60

8

W40

8600

60

8

W60

8600

60

8

Open

8600

60

8

Family

5500

30

6

 

 

 

 

A verseny általános tudnivalói, melyek mind 3 futamra vonatkoznak:

 

  • Bukósisak használata kötelező.
  • Kérjük a KRESZ szabályokat betartani. A verseny során a jobbra tarts szabály érvényes. Mindig az út jobb szélén haladunk.
  • Mindenféle fülbe dugott eszköz (telefon, mp3 stb.) ami zavarhatja a hallást, nem engedélyezett!

·         Parkolás:
A VK környékén kevés a parkolóhely. A főút mentén ne parkoljatok, és az utcákban is csak szabályosan.

·         Mellékhelyiség a VK-ban biztosított
Kérlek, ügyeljünk a tisztaságra, esetleges sár esetén ne hordjátok be a koszt a cipőtökön! Kérlek titeket, fokozottan ügyeljetek a tisztaságra, illetve a kulturált helyszín megtartására!

·         A mosdóban kerékpárt mosni, takarítani tilos! Az épületbe bevinni a bringát tilos. Az így tetten ért versenyzőt, eredményétől függetlenül kizárjuk, és az összes dzsuvát feltakaríttatjuk vele, illetve személyesen beszélgethet el a fenntartóval a károk megtérítéséről!

·         A kiolvasás a VK-ban lesz, a beérés után egyenesen menjetek oda. A váltó kiolvasása természetesen a váltó céljában lesz! NE FELEJTSEN EL MINDENKI KIOLVASNI, MINDEN KÖR UTÁN! J

·         Frissítés: Frissítés a cél területén korlátozott menyiségben lesz!!!! Akinek szüksége van a verseny után sok frissítőre, a rajtban bármilyen cuccot, (hátizsák, kulacs, protein por stb. otthagyhat, mert pár 100m-rel arrébb fog befutni!!! Főleg a váltónál figyeljetek arra, hogy nem lesz kint nagy mennyiségű frissítés! (Az ok egyszerű: a cél területénél nincsen csap, kint van az erdő szélén! Nem tudok annyi folyadékot biztosítani, hogy mindenkinek korrektül jusson, ásványvizes palackkal pedig, nem szeretnénk a zöld sport jegyében a környezetet terhelni!)

·        Rajtszámot csak a váltón kell viselni, a többi futamon nem kell felhelyezni a bringára!

·        Minden versenyző a saját felelősségére vesz részt a versenyen, az esetleges balesetekért, anyagi károkért, személyi sérülésekért a rendezőség nem vonható felelősségre, a versenyző károkozásáért, a versenyző felel, amit a nevezésével és a rajtcsomag átvételével elfogad!!!! A versenyen versenyorvos nem lesz kint, baleset esetén, ha szükséges mentőt hívunk a sérülthöz.

·        Bukósisak használata természetesen kötelező!

·        GPS használata nem tájékozódási célra megengedett!

·        Nagyon sok a vad a terepen. Vaddisznó, szarvas őz, vérnyúl egyszóval minden. Nagyon sok a vemhes szarvas, illetve az egy-két hetes kismalac. Amennyire lehet, próbáljuk óvni őket és magunkat is, hogy ezen állatokban és bennetek se eshessen kár!

·        A szomszédos területen hadgyakorlat van, ennek a hangját mindenki fogja hallani.

 

Pár szót a térképről:

A térkép 2012. április-augusztus között készült a világbajnokságra. A térképet a stekkeléskor, pályabejáráskor felülvizsgáltam.

A térkép bizonyos részein az utak kifejezetten jól tekerhetőek, gyors, döngölt földű, esőre nem érzékenyek. Helyenként köves. Más részeken az esőzések bőséges aljnövényzetet és Balaton méretű tócsákat hagytak. Sár az ritka, de hirtelen jött zuhénál abroncsot csinál a kerékre! A terep rendkívül aktív vadászat alatt van mobil lesekkel, így nem biztos, hogy minden magasles jelölve van rajta (van olyan magasles, ami az út közepére van rakva!) A terep egy részén aktív erdőművelés folyik, ebből lehetnek esetleges fakihordó utak.

 

Az erdő szélén megy egy tűzvédelmi sáv, ami pöttyös útként szerepel a térképen, mellette meg egy dózerút. A legtöbb helyen ezt egy bokros vagy fenyves sor választja el, így nem látszanak a belső nyiladékok. Ez a 10ezres méretarányú térképen még látszik, de a 15 ezresen nem annyira.

 

A tájfutóknak: A tájkerékpár térkép a tájfutó térképek butított változata, azaz a térkép csak azt ábrázolja, amit az útról látsz. Ne keressétek a határkarókat, jelleghatárokat stb. A térkép erőssége az útminősítés, ezen kívül mutatja az erdőt, mezőt, lakott területet és a domborzatot.

Az útminősítés nem az út feltűnőségét, hanem annak kerékpárral való haladhatóságát jelzi. Két vastagság lehet, egynyomos (vastag) vagy többnyomos (vékony) út, minőségben pedig kiváló, jó, közepes, és rossz (utóbbin lefelé csak a kőarcok gurulnak le, felfelé meg a terminátorok tekernek fel)!

A térkép nem mindig ábrázolja a felsővezetékeket, illetve a lakott területeken a kerítéseket, mert túlbonyolítaná a térképi információkat. Helyenként, ahol fontos funkciója van, az előbbi jelek természetesen fent vannak a térképen.

 

Jó versenyzést kíván a rendezőség!

 

Támogatóink: